lørdag den 19. januar 2013

Boganmedelse - Soulfinders

Soulfinders Sky

Af Joss Stirling
 
Navn: Soulfinders - Sky
Orginal titel: Finding Sky
Serie: Soulfinders
Forfatter: Joss Stirling
Forlag: Høst & Søn
Sprog: Dansk
Sider: 329
 
Handling: Sky har haft en forfærdigelig barndom kan kan ikke huske noget, nu bor hun hso sine adoptiv forældre. Familien Bright bor i england, men beslutter sig for at flytte til USA. Sky starter på en amrikans high school. Sky bliver hurtigt opmærksom på Zed Benedict, Zed ikke kun den lækre Bad boy som alle skoler har, Sky fornemmer der er mere. Hun bliver også hurtigt klar over at hun har ret, Zed begynder at snakke til hende gennem telepati. Zed fortæller at han er en Savant og han siger at Sky også er en. En Savant er et menneske med nogle eksta evner. Sky afslår hurtigt, men inderest inde ved hun godt at hun gemmer på en hemmelighed. Zed fortæller også at de er Soulfinder. Zed og hans familie er i stor fare, og nu bliver Sky viklet ind i deres problmer, sammen må Zed og Sky hjælpe hinanden med deres problmer, Sky bliver nød til at åbne op for hendes hemmeligheder, men hun har brug for Zed og Zed har brug for hende.
 
Min menning: Woow! jeg har et ord til den her bog FANTASTISK!! Jeg tror jeg har fået mig en ny yndlings bog. Jeg elsker hvordan Joss Stirling skriver, hun formår at fasthold en som læser, jeg læse bogen på en dag, og jeg blev helt ked af det, da jeg lbev nødt til at lægge den fra mig for at gå på arbejde eller andet. Jeg sad med to kaptiler og var ved at tude ikke fordi bogen var sørgelig men simpelhen fordi den snart for slut! Den her bog er helt klart værd at læse, den er perfekt. hvis du kan lige romatik, drema og spænding. Bogen gør også et godt indtryk for den er ikke for overnaturlig, man tænker lidt bag efter det her kunne godt ske i hvert fald virker den mere troværdig at læse end andre overnaturlige bøger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar