lørdag den 19. januar 2013

Boganmedelse - Beautiful Creatures

Beautiful Creatures - Stomvind

Af Kami Garcia og Margaret Stohl
Navn: Stormvind
Orginal titel:
Serie: Beautiful Creatures
Forfatter: Kami Gracia & Margaret Stohl
Forlag:Carlsen
Sprog: Dansk
Sider: 567
 
Handling: Ethan kan ikke vente med at blive gammel nok til at kunne flytte fra hans kedesomlige by. Hans mor har været ude for i bilullykke og blev dræbt, hans far har lige side været gemt væk bag døren til arbejdsværelset. Ethan har en drøm han drømmer om hver nat, han drømmer om en pige, hans drømmepige. En dag kommer den mystiske pige Lena, Ethan falder for hende med det samme, og opdager at hun har noget med hans drømme at gøre! men Lena er ikke bare mystisk hun bære også på en kæmpe evne, en evne Ethan lærer at kende sammen med alle Lena´s problemer. Ethan og Lena bliver sendt ud på en lang rejse hvor de bliver nødt til at holde sammen for at klare deres problemer.
 
Min menning: Jeg fik denne bog i julegave, og jeg har glædet mig til at komme igang! Den er lidt svær at starte på, måske fordi den er så tung måske fordi den er skrevet på en anderledes måde, uanset hvad gør det ikke noget, jeg syntes det er super sød bog, og jeg har nydt at sidde og læse i den. Hvis du elsker Romantik, hemmelighedder, spændning og unaturlige ting, så er den her bog perfekt. jeg elsker den måde den er skrevet på, selvom det gør den lidt svære at læse. Jeg kan godt lide at det ikke er alt der er oversat på dansk, nogle af tingene er stadig på engelsk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar