torsdag den 27. december 2012

Nytårs kjoler

Heej Guys! Det er snart nytårs aften, og lige om lidt skal vi begynde et helt nyt år. så jeg syntes lige jeg ville poste nogle fede kjoler fra den skønne hjemmeside der hedder Zalando. Jeg har fundet en masse fede kjoler, men de her syntes jeg bedst om og er også til en rimelig pris. Take a look :-)



Her kan du finde den røde kjole

Den sorte er helt klart en af mine yndlings. Her finder du den sorte kjole
Jeg syntes den røde er super sød, og man kan både have den på til normal brug, men også til en lidt finer fest. Her kan du finde den røde kjole

Eelsker at der er bælte til, det giver bare det fedste look, når et sødt bælte bliver sat til. Her finder du den blå kjole


 
Jeg er fuldstændig forelsket i den her kjole, den er virkelig smuk. Hvis jeg ikke have købt nytårskjole, ville jeg købe den her, det kan også være jeg gør alligevel. Her finde du denne kjole
  
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar