mandag den 31. december 2012

Klar til nytårsaften

Jeg har glædet mig meget til den her aften, for syntes altid den er så hyggelig.
I år har jeg valg at mine farver skal være sølv og sort, da jeg syntes det passer perfekt sammen.
Her er min smukke neglelak, i sølv, den er super let at lægge på og tørre hurtigt. Det kan jeg godt lide ved en neglelak, at den tørre hurtigt så man ikke behøves at sidde med den i flere timer :-)
Et godt tip, til at lægge denne neglelak, er at først lægger du et tyndt lag, på sådan at det dækker, men alligevel at man kan skimte neglen, når du har gjort det på alle negle lægger du endnu et lag på, sådan så neglelakken bliver dækkende, det går hurtigere på den måde, for så får neglelakken lov til at tøre før du lægger et til lag på. istedet for bare at smøre et tykt lag ud, det syntes jeg tager længere tid :-)

 
 
Neglelakken er fra - Hot Makeup, den kan købes Her 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar